Hop til hovedindholdet

STARTVÆKST Aarhus logo

Virtuelt Startmøde for iværksættere


Dato og tid

Torsdag d. 13. januar 2022 kl. 16:30 til 18:00

Tilmeldingsfrist

Torsdag d. 13. januar 2022 kl. 12:00

Sted

Microsoft Teams, , Microsoft Teams

Virtuelt Startmøde for iværksættere


Arrangementsbeskrivelse

Startmøde for iværksættere
Startmøde for iværksættere er for dig der arbejder målrettet omkring din idé. Men du oplever at tiden løber fra dig og du mangler sparring på hvordan iværksætter universet udleves.

Måske har du en hektisk hverdag, som gør det svært at realisere din idé?Måske mangler du inspiration fra andre der ligesom dig ønsker noget større? Måske ønsker du et større netværk som du kan spare med?

Vores ambition er at hjælpe dig med sparring. Vi tilbyder nemlig et startmøde for iværksættere, til dig der ønsker flere timer i døgnet, til dig der ved meget eller ingenting, men har svært ved at finde den rette vej og til dig der ønsker at udvikle dit potentiale.

Hvem er det for?
Er du iværksætter i Aarhus kommune og ønsker du en introduktion til opstart som iværksætter. Hvad enten du er helt ny i faget eller har været her i lidt tid. Så er du kommet til rette sted.

Hvad får du ud af startmødet?
På vores startmøde ønsker vi at give sparring på så mange aspekter som vi kan. Derfor tager mødet udgangspunkt i følgende:
  • Hvad skal du overveje før start?
    Hvor starter man og hvor slutter man? Vi gennemgår de vigtigste punkter og giver vores bud på en prioriteret rækkefølge på at løse dem.

  • Regnskab, SKAT og moms
    Når du starter som selvstændig iværksætter/freelancer skal du lave regnskab og udføre forskelligt administrativt arbejde. Vi giver dig overblikket over hvad det indebærer - og det er ikke så slemt som det lyder.

  • De næste skridt
    Hvad skal du gøre for at komme videre? Der er meget hjælp og sparing at få på hjemmesider, ved arrangementer og ved personlig vejledning. Du får overblik over hjælp, der findes til dig som iværksætter i Danmark. Under hele mødet kan du spørge og få svar på dine spørgsmål.
OBS. Arrangementet afholdes via Teams. Du vil på dagen for arrangementet modtage et link, som vil føre dig ind i mødet. Du skal installere Microsoft Teams på din computer. Modtager du ikke et link bedes du skrive til info@startaarhus.dk.

Vi gør opmærksom på at vi vil dele nogle af dine oplysninger (navn og organisation) ifbm. udlevering af en deltagerliste til deltagerne, afholdelsesstedet samt oplægsholdere på det arrangement du er tilmeldt.

Læs mere i tilmeldingsbetingelserne i højre side, når du tilmelder dig.